Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

piątek, 15 marca 2013

zimowo marcowo

W zwiazku z wszechobecna zima, takze u nas w dojczlandach :) wzielo mnie na przywolywanie wiosny. Poniewaz szydelkowanie pozarlo mnie zupelnie, najada sie takze moim wolnym czasem, czaruje te zimowa aure wiosennymi kapeluchami. Moze moje czary poskutkuja i zima sobie pojdzie, a wiosna zawita wszedzie juz na dobre. Moja corcia juz czeka na cieplejsze dni, choc nie jest zbytnio zainteresowana nowymi nakryciami glowy. Tak przypadla jej do gustu czapka koala, ze przy kazdej przymiarce czegokolwiek nowego mowi ze za male. Jakby nie patrzec, to ta mala cwaniara ma raptem 20 miesiecy. Mam jednak nadzieje ze moja praca nie poszla na marne i wraz z nadejsciem wiosny moja mala ksiezniczka zmieni zdanie i przekona sie do nowosci. 

Przedstawiam owoce mojej pracy.


komplet czapka i bandana



 Kapelusiki





Poniewaz sezon z jajem nadal trwa, zaczelam rowniez zabawe w ocieplacze na jajka




i oczywiscie kroszonki i  skrobanko- malowanki









W najblizszym czasie musze sumiennie zabrac sie za rurki, poniewaz swieta niebawem a moje dzieciaczki czekaja na swoje wlasne male koszyczki na swienconke. Czas tak szybko ucieka. Dopiero byl poniedzialek, a tu piatek przechodzi do historii. Odnosze wrazenie, ze odkad zostalam mama, doba skrocila sie conajmniej o polowe. Tez tak macie ??





4 komentarze:

  1. Wszystko mi się podoba i to bardzo ! Piękne kolory! Napatrzeć się nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kapelusiki a ocieplacze na jajka są bardzo pomysłowe,króliczek bardzo mi się podoba,natomiast pisanki to już prawdziwe arcydzieła :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te czapeczki, kapelusiki, ale ja chcę wiosny :) Kraszanki śliczne i te ocieplacze na jaka bardzo ładne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusiki i wszystkie Twoje prace są śliczne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń