Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

środa, 1 maja 2013

komplet szydelkowy dla noworodka

Dostalam ostatnio zlecenie na wykonanie kompletu do sesji foto z noworodkiem. Trzy czesci, w kolorze jasnoniebieskim, o konkretnie okreslonym splocie. Musialam szybko nauczyc sie robic spodenki, bo nigdy wczesniej nie robilam i udalo sie za pierwszym razem. Internet jest wielki! Teraz moge pochwalic sie dzielem. Oczywiscie corcia musiala towarzyszyc mi w sesji :) Prosze nie zwracac uwagi na stan stroju mojego dziecka - uwielbia czekoladki :)  Jak ja :)







Zagladajacym przypominam o majowkowym candy TUTAJ. Zapraszam serdecznie !!!

Wszystkim zycze milej i dluuuugiej majowki !!!!

1 komentarz: