Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 10 listopada 2012

jeszcze troche staroci

Dorzuce jeszcze kilka moich staroci :) Jakos przeciez musze zapchac tego mojego blogasia pustasia :)

teczowy garnek na grochowke (tutaj dopiero wypleciony, bez lakieru)
 Papierzak przypadkowy.
 korona cearska z krepiny
 wazon z papierowej wikliny z elementami quillingu
 Janioly

 Okladka mojego PF

Rozane drzewko w papierowej wiklinie. Baza - kula z gazet, trzon rowniez z gazet.

 koszyczek na jesienna kompozycje

papierzaki na roboczo

 identyczny juz pokazalam wczesniej. Ten robiony na zamowienie na wzor mojego romantyka
 

Krzyzyki dla moich dzieciaczkow

1 komentarz:

  1. To ja jeszcze blogam nie mialam a Ty już się chwaliłaś wyplatankami,super:)

    OdpowiedzUsuń