Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 18 marca 2014

Na ludową nutę

Z niedzielnego spaceru małż mój szanowny przywiózł mi długaśne gałązki wierzby, z której uwiłam wianek wiosenny. Nad dodatkami pracowałam kilka dni temu, teraz w końcu było gdzie je ulokować. Dziś  jestem szczęśliwą posiadaczką wianka w bardzo ludowych klimatach. Nie jest do końca perfekcyjny, ale jest w pełni mój. Własny, prywatny i osobisty.


















Jednocześnie pracuję nad kilkoma projektami, niebawem coś w końcu skończę. Robią się kolorowe zawieszki...




i spodenki dla córci na lato (Na efekt końcowy trzeba czekać do lata,haha)


Robią się pisanki i pudełeczko, robią się koszyki i odnawia się wiklinowy regał. Dzieje się, dzieje, tylko jakoś tak polotu do pracy brak. To też poniekąd za sprawą anginy która dopadla mnie kilka dni temu sprawiając, że boli mnie nawet język, o uszach nie wspominając. 

Pomarudziłam krótko i na temat, teraz mogę zmykać do kuchni i moich ulubionych garów. Coż.... obiad sam jakoś nie chce się ugotować. 


:)

16 komentarzy:

  1. Ludowy wianek jest cudny:) Fajnie go ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaale fajnisty wianek! Super te kolorowe cacuszka :-)
    W ogóle szacun za ilość rozpoczętych projektów, jak po jednym pykam, a i to ostatnio z trudnością...
    Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bardzo oryginalny wianek i do tego robiony od samych podstaw.nie poszłaś na łatwiznę i to mi się podoba.Styl ludowy jak najbardziej na pozytywnie i coraz częściej poszukiwany,więc nie może się nie podobać.Do tego tyle cudeniek pomaluśku powstaje a u mnie totalna kicha i brak chęci do wszystkiego.
    Na koniec zdrówka życzę bo ono jest najważniejsze ,jak Ci już przejdzie to ruszysz z kopyta .No i kubka jestem ciekawa ,bo nie wierzę że nie zrobisz,musisz i tyle Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co ludowe :) Swietny pomysł zrobi taki wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Podoba mi się.
    poadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wianek. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnusi ten wianuszek , a te szydełkowe cudeńka dodają mu uroku . Szydełko Cię chyba bardzo lubi :-) super są te ludowe dodatki . Całość bardzo oryginalna. Życzę powrotu do zdrowia i czyń ten kubek bo się doczekać nie mogę co też wymyślisz. Mój jak na razie w głowie ale pomysł i jest a to połowa sukcesu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek jest cudowny, myślałam o takim też ...to znaczy z wierzbowych gałązek bo co do dekoracji to nie miałam pomysłu. Jestem zachwycona Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny wianuszek z super ozdobami.Kuraki i jajo spirala mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianuszek super - prześliczne są te ptaszki - fajne jeszcze ozdoby stworzysz :) a najfajniejsze że niewiadomo w co ręce włożyć tyle czasami mamy pomysłów ;) ciekawa zapowiedź - spodenki ooo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj potrafisz wywijać tym szydełkiem :) super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny! Bardzo podobają mi się takie ludowe klimaty a Twój wianek wyszedł Ci naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam talent i zapał, nie potrafiłabym zrobić takich ozdób.
    Pozdrawiam Ciebie i...Wielką Brytanię ? :)

    OdpowiedzUsuń