Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 31 marca 2014

Zdarte wnętrze

Wewnętrznie jestem w rozsypce od jakiegoś czasu, toteż i pudełeczko z jajkami które niedawno robiłam jest wewnątrz mocno zdarte. Pobawiłam się trochę, bo zewnętrzna strona pracy jest raczej w dobrym stanie, choć ma niewielkie zniszczenia na krawędziach. Zupełnie jak ja, kiedy mejkap :) jest, to tylko kilku niewielkich zmarszczek można się dopatrzyć :)
W pudełeczku kraszanki ulokowane w gniazdkach sizalowych, góra oklejona gąbką i zielonym pluszem, żeby nic się nie uszkodziło.
Pudełeczko zrobione na zamówienie  leci już  do Polski.





17 komentarzy:

  1. Marta ależ to jest piękne jako całość i każde z osobna . Aż zazdroszczę nowej właścicielce !!
    Pozdrawiam serdecznie i głowa do góry będzie dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. @ jesteś,ale cóż poradzę na to,kiedy i tak Cię lubię;))
    Śliczne,bardzo mi się podoba to pudełko,a z zawartością jest ,magiczne.
    I jeszcze jedno,masz za mną tęsknić i już!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe! I skrzyneczka i jajeczka :-)
    Ale mi żal, że nie mam czasu na dekupaż...
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również się bardzo podoba, cudowne są i jajeczka i skrzyneczka na nie, ależ To pięknie zrobiłaś Marto :) Dziękuję za zwrócenie uwagi ,myślałam o forsycji a napisałam hortensja , to przez tę skotłowaną głowę :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko jest prześliczne ;)
    kraszanki z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka śliczna. Każde jajeczko przepiękne.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może by tak do ciebie nie zaglądać ,wtedy byłabym zdrowsza i spokojniejsza,bo te Twoje kraszanki są przecudne i potem z zazdrości choruję kilka dni.A Ty dobrze wiesz,że ja ostatnio chorowitka jestem Skrzyneczka jest śliczna a całość prezentuje się elegancko .Papatki i do następnego pościka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności! Podziwiam zdolności w decoupażowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wspaniałe, przepiękne, doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny komplet, a pisanki marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne pudełeczko! A jajeczka podziwiam!
    Pozdrawiam
    http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Podoba mi się niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kapitalny pomysł i te kraszanki wyglądają tak elegancko.

    OdpowiedzUsuń