Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 24 marca 2014

sowie sprawy

Witajcie poniedziałkowo !!!! Dziś mam absolutny brak chęci do prac jakichkolwiek, nawet upichcenie obiadu to dla mnie mega wyzwanie na dziś. 
W ubiegłym tygodniu robiłam na zamówienie cienką wiosenna sówkę, więc ta dziś ląduje na blogu. 
Nie miałam modelki, ponieważ córcia moja ma głowę nieco większą, więc pierwsze zdjęcie przedstawia czapę ulokowaną na rolce papieru toaletowego :) Trzeba sobie w życiu radzić (powiedział baca i zawiązał buta glizdą)


 


Pozostając w temacie sów, prezetuję też zawieszkę drzwiową, którą robiłam w listopadzie, ale jakoś tak nie było okazji, żeby ją zaprezentować. 





Dziś znów się nie rozpiszę, bo czas goni, niebawem dzieciaki wpadną z przedszkola i trzeba im jakoś czas zorganizować. 
Życzę Wam pięknego wiosennego tygodnia !!!!!
 I oczywiście jak zawsze buziam Was ciepło !!!

Cmok

15 komentarzy:

  1. I co ja mam Ci napisać innego skoro bardzo lubię sówki.Przecież nie skłamię,że brzydkie skoro są świetne,szczególnie wpadała mi w oko zawieszka bo jej szybciej bym użyła niż czapki haha:)Kto to widzial starą babę w sowiej czapie,chociaż wiem, że to wersja dziecięca.A ponieważ zaczynam wypisywać głupoty to lepiej skończę moje bazgrołki.
    A tak na marginesie i w innym temacie to kto powiedział ,że kubek musi być prosto jak z fabryki,takie nadgryzione zębem czasu i uszkodzone mają też swój urok,więc niczym się nie przejmuj i nie poprawiaj go nawet .Buziaki Martuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapeczka. Klientka na pewno będzie zachwycona. Zawieszka sowia urocza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W sowim temacie wszystko piękne , a nawet bardzo piękne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sówki :- ) Czapa obłędna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te sowy!! Uwielbiam je w kazdej postaci:) A ja dzisiaj mam tez jakis taki mozolny dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowia czapeczka urocza. Swietna sowia zawieszka.
    A to co zrobił baca jeszcze nie słyszałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne sówki :) Cóż takiego ma w sobie sowa, że z taką przyjemnością się na nią patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta super te sówki są. Czapeczka urocza dziewczynka którą ja będzie nosić będzie dumna i jaka mądra mając sowę na głowie. !! I dawaj ten kubek na wyzwanie i się niczym nie przejmuj. Moja dziura miała tylko jeden oddany głos , ale bawię się dalej a co tam może siódme wyzywania będzie moim sukcesem :-)))))).
    Głowa do góry i słoneczka Ci życzę na duszy i na dworku !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Se życz ciepła,se życz,a Irlandia na to nie baczy i jest jak jest;)
    hahaha papier toaletowy,no padłam;))Chociaż jakiś zapachowy czy zwykłą makulatura?;)))
    Czapka śliczna ,sympatyczna,ale ponieważ temat małych dzieci jest mi raczej już obcy,to zawiesiłam oko na zawiechach;)
    Ja jestem miła i sympatyczna i nie powiem Ci,że są bleeeeee;)))
    Trzymaj się i ,,ucha'' do góry;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda ta czapka w kształcie sowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sowy ciągle na topie :-)
    Super czapka.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe sowy, a czapka ma fantastyczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, bardzo dobrze tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo pięknie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz ponieważ bardzo jest zajmujący w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Sabina :)

    OdpowiedzUsuń