Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

środa, 12 marca 2014

zaproszenia na roczek

Odmiana nie do poznania. Nie dość, że to drugi z kolei bezjajkowy post, to jeszcze temat zupełnie nie związany ze  Swiętami.
Siedem zaproszeń wykonanych na zamówienie, na roczek pewnego małego kawalera. Impreza dopiero w czerwcu, zaproszenia jednak powędrują niebawem w świat, wraz z pisankami w pudełeczku, za które niebawem się zabieram.























Papiery jak zawsze galeriowe, literki i cyferki z gazet i książek, miś to nic innego jak metka z bodziaków mojej córci, zachowana w przydasiowym pudełeczku.

Następny post będzie już zdecydowanie w świątecznych klimatach.


Pozdrawiam Was wciąż wiosennie


oczywiście ja :)





8 komentarzy:

  1. Nie wiem , która bardziej mi się podoba ,są cudownie radosne i pogodne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne , ja poproszę to z misiem :-) Kocham misie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś takie zaproszenia to same mówią za siebie a dzieci uwielbają wszelkie zabawki na kartkach,bo co im po kwiatkach,kiedy to ma być ich impreza.Świetnie sobie radzisz i z takimi pracami co nie znaczy, że pisanki nie chcę oglądać. Twoje jajcamogę zawsze ,wszędzie i o każdej porze .A teraz znikam poleniuchować ,bo coś nie mam ochoty na robótki już kolejny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siadłam znowu:)Zakochałam się w ciuchci z lodowym kominem,w samochodzie,w rakiecie,w pociągu,jednym słowem we wszystkich tych karteczkach;)
    Zdolna jesteś bestyja.Czy jest coś czego nie potrafisz?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia :) piękne i oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartkowe zaproszenia, pracując z dziećmi bardzo doceniam takie cuda.
    Proszę podaj mi na maila swój adres, to jeśli chcesz wyślę Ci kilka wycinanek świątecznych i z tego dziurkacza brzegowego.
    pozdrawiam Dobrosława
    dosia000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne i takie kolorowe:) W sam raz na pierwsze urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń